Etichete

, , , , , , , ,

01 ghita

ORA 21:00

 Ghiță e la hotel. Tocmai se trezește din somnul odihnitor de peste zi. Il sună pe majordom. Apare prim-ministrul Serbiei cu o tavă în mâini, pe care are micul dejun pentru Ghiță.

P.M.: Domnu’ Ghiță, masa e gata.

Ghiță: Bine. Adu-o aici, că vreau s-o servesc la pat.

ORA 22:00

Ghița e la baie. Se îmbăiază, se spală pe dinți, apoi se șpreiază. Apare președintele Serbiei.

P.S.: Domnu’ Ghiță, v-am făcut papucii cu cremă și i-am lustruit. Acu’ io pot să mă duc să mă culc ?

Ghita: Da’ cărticică și tutun ți-ai luat ? Parcă eu nu știu ca fumezi ca un birjar ! Ai de tine, nu te-oi prinde eu o dată, Vučić !… Ai să vezi tu papara lu’ sfântu’ Niculai din cui !

ORA 23:00

Ghiță este in mașină și se îndreaptă spre clubul de fitze al clanului Arnautovici, gazdele sale. La intrarea în club îl întâmpină șeful poliției sârbe.

S.P.S.: Domnu’ Ghiță, vă rog să aveți grijă să nu vă mai îmbătați și să spargeți geamurile, că trebuie să intervenim… Și mai aveți grijă că aici se strâng fanii echipei Steaua Roșie, să nu mai strigați  „Partizan !”…

Ghiță: Băi, plutonere, nu mă învăța tu pe mine ce să strig, măgarule !

Ghiță îi ia cascheta de pe cap, o aruncă pe jos și-o calcă in picioare. Șeful poliției il curătă de scame pe Ghiță…

ORA 24:00

Ghiță e în club și consumă bauturi alcoolice, gen whsiky, vodka, bere… Partizan înscrie. Ghiță sare în sus de bucurie și strigă „Partizan ! Partizan !” . Mai mulți suporteri ai Stelei Roșii, echipa poliției, îl prind pe Ghiță, îl iau pe sus și-l duc la sediul poliției din Belgrad, unde este identificat și se emite comunicatul capturării sale.

Cortina
