Etichete

, , , , , , , , , , , , ,

rd1

Meci senzațional duminică la Cluj-Napoca între Naționalele de fotbal ale României și Danemarcei, încheiat cu scorul de 1 – 0 la out-uri în favoarea selecționatei pregătite de neamțul Cristopf Daum.

Partida a fost multă vreme pe muchie de cuțit, căci danezii erau cât pe ce să obțină și ei un out la o fază în care reușiseră să miște mingea de la centrul terenului spre una din tușe.

L-am întrebat pe autorul frumosului out, Claudiu Keșeru, cum a reușit teribila performanță. Claudiu ne-a declarat:

„Chipciu îmi centrase în apropierea liniei de margine și mă pregăteam să fug de minge, că nu-i deloc plăcut să te loveasca o minge aflată în cădere, când m-am împiedicat de un fundaș danez care dormea dus, întins de-a lungul liniei de margine… M-am ferit cât am putut de balonul care cădea și acesta l-a atins pe danezul care sforăia strângănd în brațe o sticlă de bere și-a ieșit în out… „

L-am felicitat călduros pe Keșeru pentru frumoasa acțiune care ne-a adus victoria la out-uri și apoi m-am îndreptat spre antrenorul Daum, întrebandu-l cum a reușit să facă această genială tactică. Iată ce ne-a spus Daum: 

„A fost un meci greu, căci băieții erau obosiți după seara de dinaintea partidei, când au sărbătorit din belșug cu vin, bere, vodkă, țigări și fetițe focoase… Apoi, adversarii au stat bine în teren, căci au venit bine dotați cu perne și saci de dormit, în care au tras la anghioase tot timpul meciului, iar băieților noștri le-a fost greu să-i ocoleasca… 

Mă bucur pentru out-ul obținut și sper ca, printr-o strategie de panzer și-o tactică de Stuka, pe care le pregătesc pentru următorul meci cu Polonia, să obținem și primul nostru corner din calificări… „

A consemnat:  Sperietoarea de Ciori,

reporter special sub acoperire la Turmy Hebdo