Etichete

, , , , , , , , , , , ,

011 ilie nastase

Scandal uriaș la meciul de Fed Cup al reprezentativei României cu cea a Marii Britanii, provocat de căpitanul nejucător Ilie Năstase, fosta mare glorie a tenisului mondial.

Ilie Năstase a intrat în atenția Federației Internationale de Tenis (ITF) dupa ce a făcut un comentariu rasist la adresa copilului nenăscut al Serenei Williams. La conferința de presă de dinaintea meciului, în timp ce la microfon vorbea Simona Halep, Nasty s-a adresat unui membru al echipei sale cu cuvintele: „Să vedem ce culoare are. Ciocolată cu lapte ?”, referindu-se la viitorul copil al Serenei.

„Este o provocare ordinara a celor de la BBC”, a mai declarat Nasty pentru Antena 3, „… eu n-am făcut comentarii rasiste, ci științifice. E o problemă de genetică: e alb, negru sau ciocolată cu lapte ? Asta e întrebarea !”

Inaintea primei partide a meciului cu Marea Britanie, Ilie Năstase a pus mâna pe burtica capitanului nejucator al Marii Britanii, Anne Keothavong, care este și ea însărcinată, și-a întrebat-o dacă vine la el în cameră.

„Eu știu ca e voie să faci sex, chiar dacă ești însărcinată, pâna prin luna a șasea”, a mai spus Năstase.

Joi seara, Năstase a procedat la fel.

„Datoria bărbatului e să încerce”, a spus Nasty.

Anne Keothavong a declarat ca-l va acționa în instanță pe Năstase pentru hărțuire sexuală. Intrebat dacă se așteaptă la o pedeapsa din partea ITF, Ilie Năstase a declarat:
„Da, mă aștept la vreo zece ani de pușcărie pentru o ciocolată cu lapte. Ha ha ha ! Eu am făcut remarci asemănătoare și la meciul cu Belgia și nu s-a supărat nimeni. Aceasta e o declarație rasistă ?

Apoi, eu o cunosc foarte bine pe Serena Williams. Prin camerele de hotel o alintam cu apelativele << Cioromela mea >> sau  << Scumpa mea Negri Bantu >> și ea nu s-a supărat. Mai ales ca nu uitam niciodată sa-i las câte 10 dolari pe noptieră când plecam dimineața să mă culc și eu.”

Sperietoarea de Ciori,
reporter special sub acoperire la Turmy Hebdo

 

