Etichete

, , , , , , , , , , ,

sconcsi alaska

Dacă bombardarea Siriei de către americani n-a surprins prea multă lume, temperamentul președintelui Trump pretându-se la astfel de intervenții neașteptate, în schimb, bombardarea soncșilor din Alaska a lăsat cu gura căscată întreaga planetă.

Incercând să aflăm adevăratele motive care l-au determinat pe Trump să recurgă la un astfel de gest impardonabil și fără precedent în istoria civilizației sconcșilor, am luat legătura cu câțiva localnici eschimoși. Unul din ei ne-a declarat:

„Primavara a venit devreme anul acesta și sconcșii s-au trezit din hibernare și-au invadat capitala statului Alaska, Juneau, infestând-o cu mirosurile lor pestilențiale, ajungându-se în situația disperată ca localnicii să umble pe străzi cu maști de gaze, nemaiputând suporta putoarea de nedescris ce răzbătea de sub codițele lor jucăușe și șmechere…  Guvernatorul statului, republicanul Sean Parnell, a solicitat președintelui Trump să trimită Garda Națională pentru a captura sconcșii, însă Trump a preferat să trimita câteva rachete Tomahawk cu încărcături incendiare care, pe lânga bieții sconcși, au spulberat și iglurile și colibele localnicilor, precum și-o bună parte din populația orașului… „

 Mirați peste măsură de lipsa de măsură a președintelui Trump, ne-am deplasat la Washington pentru a asculta conferința de presa a acestuia, pe care a ținut-o la Casa Alba. 

„Sconcșii sunt un pericol național, a declarat Trump, căci emană mirosuri tot atât de puternice ca și gazele de luptă ale lui Bașhar Al Assad. De aceea am recurs la o lovitură preventiva, la solicitarea guvernatorului statului Alaska, prin care am eradicat toți sconcșii și am redat liniștea locuitorilor Alaskăi. Este adevarat că au existat și pagube colaterale, căci pe lângă sconcși am eradicat și urșii și vulpile polare și jumătate din populația de eschimoși a Alaskăi, însă – după cum se știe – eschimoșii sunt emigranți pe pământ american și-ar fi trebuit să plece de îndată ce am venit eu la Casa Alba…  

Și, la urma urmei, bombardamentele n-au ucis niciun pinguin – așa mi-a raportat armata. Nu-i așa că avem precizie chirurgicală în bombardamente, dacă toți pinguinii au rămas în viață ?”

Sperietoarea de Ciori,

reporter special sub acoperire la Turmy Hebdo

 

