Etichete

, , , , , , , ,

Concept

Nu știu alții cum sunt, însa eu, titanul Andrei Pleșu, când mă plictisesc încep să scriu; și scriu, și scriu… în neștire ! Acu’, de Paște, iară m-am plictisit, așa că m-am apucat să scriu despre politică. 

Dom’le, ce Paște am avut ! Numa’ de Ghiță pe toate canalele… Hopa ! Stați un pic, că mă trage în jos gaura asta din purcoiul de bani pe care stau !…  Ce spuneam ? Aaa ! Da… despre Ghiță… Dom’le, și în ziua de Paște toată lumea numa’ de Ghiță a vorbit; cum l-au prins în Serbia, c-avea barbă, că era cu frate-su… câte și mai câte !

Dom’le, în loc să vorbească și ei despre religie și Arsenie Boca… Da’ nu ! Dăi cu Ghiță ! Ce lume, ce lume !

In rest, pe la partidele politice nimic. La PMP bate vântu’ și muște moarte zac pe tribuna unde rostea discursurile Elena Udrea sau Băsescu… N-a mai rămas decât Tomac, da’ ăsta nu se pune, că-i tolomac… 

Pe la PNL… Hopa ! Iar mă trage în jos purcoiul de bani… Stați să-mi trag piciorul !… Așa. Și cum spuneam, pe la PNL aceeași gargară răsuflată și searbădă, că te apucă stenahoria, zău așa ! Păi, s-o țina dom’le tot cu daravelile alea de tarabă sau chestiille alea de cârciumă ? Parcă nici nu s-ar pregati de congres… N-ai cu cine, dom’le !

Pe la USR domnește aceeași sminteală… Hopa ! Ca iar mă trage gaura… Acuma-i bun ! Deci, pe la USR domneste aceeași isterie și bagabonțeală de cloacă de-ți vine să te ții cu mâinile de nas… 

Cine a mai rămas ? A, da ! PSD-ul. Dom’le, numa’ ăstia-s peste tot. Toată ziulica se fac că guvernează, inventează taxe și impozite și cică mai măresc niște pensii și salarii. Da’ io un lucru vreau să-ntreb: de unde are Dragnea purcoiul ăla de bani al lui ? Așa, de unde ? Că meditație transcendentala n-a făcut, ca mine, ca să-i cadă bani din cer de la Ahura Mazda…

Ce, nu mă credeți ca am purcoiul de bani de la Ahura Mazda ? He he he ! Ce știți voi de chestiile transcendentale sau imanente ? Nimic ! Sunteți zero.

Aflați, băi, neștiutorilor, că, dacă te rogi la Arsenie Boca și meditezi la Ahura Mazda, musai că pe dată trebuie să capeți și tu un purcoi de bani.

Cum ? Purcoiul de bani mi l-a dat Burci ? Ha ha ha ! Burci ăsta, la cât e de zgârcit, nici la buci nu vrea sa dea… ca sa fac un calambur. Păi, Burci e în stare să te țina și-un an întreg fără o lețcaie, de cum sa-ți dea ceva…

Hopa !… Vă las, că iar mă trage în jos purcoiul de bani…

Adriana Moldovan,

spovestitioare la Turmy Hebdo

 

